torsdag 8 januari 2009

du är falsk !

hejsan

det är inte så bra
ja nämner inga namn
men ni är så taskiga mot mig
jag vill inte vara den som tas i andra hand
isf klarar jag mig bättre på egen hand och visar att jag är mycket bättre än er ;)
så ja ska bevisa !
kl är rätt sent och jag ska snart sova
första skoldagen
sådär :/
men men . var med jesper sen
han är sjuk . du får krya på dig älskling puss puss :*
och jag älskar en låt !
asså dne är nog dne mest underbaraste låt jag hört !




chester see - god damn your beautiful


LYSSNA !!
jag lovar ni kommer gråta :P



JESPER JAG GÖR ALLT FÖR DIG
DU ÄR DEN JAG ÄLSKAR !
HÅLLER DIG HÅRT OCH SLÄPPER DIG ALDRIG ! <3

1 kommentar:

Inspiration i vitt sa...

Tack för din lilla påhälsning hos mig.
Du klarar dig så bra på egen hand så. Du behöver inte vara andra till lags om du inte vill, stå på dig och var rak i ryggen och gör alltid så gott du kan så kommer du hur långt som helst.
Jag älskar dig mest.
Kram/M